Hos Supplement tilbyder de Corporate Storytelling kursus til virksomheder, der ønsker at skabe effektiv branding af deres virksomhed og produkter og, som kan være den nødvendige inspiration, der danner rammerne om udvikling og fornyelse af virksomhedens kommunikation og branding. Med et corporate storytelling kursus har du mulighed for at få de rette værktøjer til at positionere din virksomhed med et knivskarpt budskab, der skaber opmærksomhed og interesse for dit brand.
Hvad indeholder et corporate storytelling kursus?
Med et corporate storytelling kursus hos Supplement vil du og dine medarbejdere blive ledet igennem flere forskellige områder, hvorigennem I kan arbejde med virksomhedens brands storytelling.
Først og fremmest vil i blive præsenteret med forskellige cases fra forskellige virksomheder, der har skabt succes. I vil få konkrete eksempler på, hvad der virker og hvad der ikke virker.
I vil blive ført gennem teorien bag effektiv storytelling og få det perspektiveret til jeres egen virksomheds identitet.
I forbindelse med Corporate Storytelling kursus vil I blive klædt ordentligt på med forskellige tips og tricks, der kan være med til at øge effektiviteten af jeres virksomheds brand.
I vil blive præsenteret for de gode historier og få indblik i, hvordan i fremadrettet spotter historier og storytelling, der kan give inspiration.
Som det sidste element af Supplements Corporate Storytelling kursus, vil der bliver afholdt en workshop, hvor I får mulighed for at arbejde med jeres storytelling og få input til, hvordan i skaber jeres virksomheds historie og budskab.
Hvor lang tid varer et Coporate Storytelling kursus?
Et storytelling kursus hos Supplement har en varighed på 1 dag, hvor der max. kan tilmeldes 16 deltagere. På Supplements hjemmeside kan du læse mere om kurset, og få et detaljeret indblik i, hvad du og din virksomhed kan forvente jer af et Corporate Storytelling kursus, der tilbydes på dansk, engelsk og tysk.